Jdi na obsah Jdi na menu

Zprávičky

Příspěvky

Poděkování

4. 2. 2014

p0201.jpgFotogalerie Kde jsem potkal sv.Jana Nepomuckého na stránkách Klubu českých turistů v Nepomuku je od roku 2010 a postupně se nám zaplňuje. V roce 2013 do této galerie bylo vloženo 1304 fotografií a celkem již obsahuje 2889 obrázků soch, kostelů, kapliček, oltářů, obrazů, sošek z kostelů a muzeí z naší vlasti a ze zahraničí. Poděkování patří všem těm, kteří nám zaslali nebo vložili obrázky do alb. Děkujeme zejména fotografům na Rajčeti, turistům a přátelům naší fotogalerie. V roce 2014 pokračujeme s vkládáním obrázků do galerie. Nezapomeňte nám poslat fotografie a napsat místo odkud fotografie pochází popřípadě i kraj. Máme však ještě jednu prosbu. Pokud máte známého, který rád fotografuje a cestuje předejte mu naši zprávu.

Děkujeme Miroslav Dvořák - Klub českých turistů Nepomuk

Podívejte se na tyto odkazy:

Zimní Mariánky

1. 2. 2014

14t0172.jpg Parta nepomuckých turistů v počtu osmi se vypravila na 34.ročník pochodu Zimním krajem léčivých vod v Mariánských Lázních. Pochod organizoval tamní odbor KČT. Start byl v nově opravené budově vlakového nádraží a zvolili jsme si trasu lázeňským městem k hotelu Krakonoš. Šest kilometrů tam a také tolik zpátky. Prošli jsme lázeňský park, navštívili památník F.Chopina,ochutnali léčivé vody u Křížového pramene, nakoupili oplatky a vystoupali jsme ke Krakonošově soše. Byla mlha, sníh a jinovatka ve výšce 700 m a ani z rozhledny Hamelika nebylo nic vidět. Doklouzali jsme se okolo Panorámy zpět do lázeňského centra. Zašli jsme také navštívit našeho známého Jana Nepomuckého v parku před Novými lázněmi. Parkem jsme se vrátili k nádraží, kde pro nás přijelo Pendolino a 150 km rychlostí jsme v pohodě dojeli do Plzně. *MD

Fotky jsou u také na odkazu   Jirka S.    a   Václav L.

Vycházka za nutriemi..

26. 1. 2014

p0187.jpgČerstvě napadaný sníh a dva stupně pod nulou přivítal partu nepomuckých turistů na nedělní vycházce za nutriemi. Na mostě v Tojicích jsem napočítal 27 turistů a pod mostem 48 nutrií a 12 kačen. Dobrůtek jsme přinesli hodně a asi nejvíc chutnala nutriím mrkev. Zpátky jsme se zastavili u tojické kapličky sv.Vavřince, kde je ještě vystaven „Tojický betlém“. Přes Kochánov jsme došli do Vrčeně. Kde většina z nás využila možnosti občerstvení v hospůdce Na Faře. Dokážete spočítat kolikátá je to naše vycházka za nutriemi. Já mám fotky od roku 2010. Můžete se na ně podívat v odkazu fotografie.*MD

fotky také na   Jirka S.

Zimní speciál v Plzni

25. 1. 2014

zimni_spec03.jpg V sobotu 25.1.2014 se skupina osmi turistů našeho odboru zúčastnila 16. ročníku známého pochodu "Zimní speciál", který organizuje odbor KČT Plzeň Bolevec. Zvolili trasu na 18 km, která vedla z konečné tramvaje na Košutce do Chotíkova na kontrolu v cyklobufetu Štuperk a  na rozhlednu Krkavec. Z Krkavce pak trasa pokračovala do obce Záluží a do Třemošné, kde byla v restauraci Albion opět kontrola a občerstvení. Pak po žluté TZ  do cíle na ranči Šídlovák. V cíli byla odměna: pamětní list, samolepka a tur. vizitka.*VL

odkaz na foto Václav L.
                            Jirka S.

Zima s Kamenožroutem

18. 1. 2014

nezvestice0003.jpgV sobotu 18.1.2014 se skupina turistů z našeho odboru zúčastnila pochodu v Nezvěsticích "Zima s Kamenožroutem". 1. ročník pochodu organizoval odbor Aktivní stáří TJ Rozvoj Plzeň.   Absolvovali jsme trasu na 20 km, která vedla z Nezvěstic na vyhlídku a památník na Vartě, na zříceninu hradu Lopata, přes obce Kornatice a Milínov zpět. Počasí po ránu moc příznivé nebylo, ale odpoledne pak bylo i polojasno. Odměnou byl glejt pochodu.*VL

Fotky na:

Výroční jednání turistů v Nepomuku

11. 1. 2014

14t0035.jpgU turistů jsme vyhodnotili i rok 2013. Na klubovně u pionýrů se nás sešlo 19 z 27 členů. Přišel mezi nás starosta města pan V.Kovář a zástupce ustředí J.Babniš. Předsedkyně odboru Helena zhodnotila turistický rok, který byl určitě úspěšný. Připravili jsme tři velké turistické akce Novoroční špacír, Májový pochod s perníkem a tří denní Podzim pod Zelenou Horou. Zajistili jsme tři autobusové zájezdy uskutečnili sedm Nepomuckých vycházek. Naše červená trička byla vidět na 27 pochodech pořádanými ostatními odbory a zajeli jsme  na dvě krajská setkání turistů a dokonce i na dvě republikové akce. Pohár za akce 2015 převzali Vaškové za 40 razítek. Turistická ocení ještě obdrželi O.Sedláčková, Z.Jindra a V.Linhart. Seznámili jsme se s plánem akcí na letošní rok a popovídali o tom co bylo a co bude. Tradičně jsme jednání ukončili dobrůtkami.

Plán akcí najdete zde: Plán akcí 2014

Šlápoty prosinec 2013

8. 1. 2014

p0166.jpgNaše prosincové fotonoviny obsahují obrázky z vycházek a pochodů, kde byli naší zástupci odboru KČT v Nepomuku. Prosincovou Nepomuckou vycházkou byla Poslední šlápota okolo Zelené Hory. Zajedeme se podívat na tři pochody v závěru roku v Plzni a to na Předvánoční, Vánoční a Silvestovský. Přejeme všem přátelům turistiky hodně ve zdraví ušlapaných kilometrů.

Podívejte se na prezentaci:    Šlápoty 12/2013

Sušický výšlap

4. 1. 2014

susice.jpgV sobotu 4. ledna se skupinka našich turistů vydala na výlet autem do Sušice. Hlavním cílem bylo navštívit Městské muzeum a prohlédnout si betlém, který je kolem vánoc v provozu.  Fotografie ukazují, že je skutečně povedený.  Dalším předsevzetím bylo navštívit jednu z rozhleden. Vybrali rozhlednu na Sedle. Prošli kolem Žižkova vrchu a pokračovali do Albrechtic. Po zdolání rozhledny se vrátili stejnou trasou zpět do Sušice. Celkem ušli trasu 16 km. *VL

fotky na tomto odkazu od V. Linharta  Sušice 1
fotky na tomto odkazu od J.Salamánka     Sušice 2

PF 2014

2. 1. 2014

Novoroční pochod Plzeň

1. 1. 2014

diplom_101.jpgJak na Nový rok tak po celý rok, ale zvládnout hned dva pochody za den to dokáže jen Václav a spol. Ráno vyrazili v půl osmé rychlíkem na Plzeň a zúčastnili se 40. jubielního ročníku Novoročního pochodu z Bolevce do Bolevce. Pochod připravil KČT Plzeň Bolevec z konečné zastávky na Košutce k Velkému boleveckému rybníku, na Bílou Horu, rozhlednu Chlum a zpět k Šídlováku. A máme prvních 15 km, diplom, razítko a vizitku v novém roce 2014. Honem na vlak a zpět do Nepomuku, kde musíme být odpoledne na kruháči a vyrazíme na náš špacír.

fotky do J.Linharta na odkaze: Novoroční Plzeň

« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75