Jdi na obsah Jdi na menu

Zprávičky

Příspěvky

Smederovskou vrchovinou

9. 2. 2016

1610174.jpgÚterní vycházka nás zavedla do Ždírce, Ždáru, Smederova a Blovic. Pěkné počasí a zajímavé výhledy do okolí Chýlavy. Prohlédli jsme si muzeum Jižního Plzeňska na zámku Hradiště v Blovicích s pěknou výstavou Kde se bere med, kterou připravilo muzeum ve spolupráci s ČSV v Nepomuku. Procházka městem a zakončení v restauraci U Gurmána . K večeru přijel do Blovic i pan prezident, ale na něho jsme už nepočkali.

Celý příspěvek | Rubrika: Zprávičky | Fotografie: Smederov

Zimní speciál 2016

30. 1. 2016

V sobotu 30.ledna 2016 jsme se zúčastnili 18.ročníku turistického pochodu Zimní speciál, který připravil odbor KČT Bolevec. Rychlíkem jsme dorazili do Plzně po osmé hodině, udělali jsme si malou procházku po Plzni a v devět hodin jsme odstartovali z tramvajové zastávky na Košutce na 12 km trasu pochodu. Lesními cestami jsme se dostali na okraj Chotíkova na první kontrolu v cyklobufetu Štuperk, který se od loňska pěkně vylepšil. Odtud jsme došli po modré k rozhledně na Krkavci. Svačinka a vracíme se po červené na Košutku, kde byl cíl na rančí Šídlovák.  Moc pěkný pochod, účast 250 pochodníků.

Podívejte se na fotky od Václava:    http://slapetak.rajce.idnes.cz/4_Zimni_special/

Počítání nutriíí

23. 1. 2016

1610081.jpgNepomucká lednová vycházka nás tradičně zavedla  do Tojic k nutriím. Vyrazili jsme od kruháče a postupně se k nám připojovali další pochodníci a v Tojicích  u kapličky nás už bylo čtrnáct. Zde jsme vyhlásili soutěž, kdo uhodne nejpřesněji počet nutrií pod mostem v potoce. Naše typy byly od  6 d 30 nutrií. Na mostku přes Bílý potok začalo počítání a za pamlsky, které jsme přinesli se ukázalo  28 nutrií. Od nutrií jsme přešli přes Kochánova do Vrčeně s průběžným cílem v hospůdce na Faře. Odtud jsme se postupně vraceli zpět do Nepomuku.

Fotografie od Václava:

Výročka odboru KČT Nepomuk

16. 1. 2016

Celý příspěvek | Rubrika: Zprávičky | Fotografie: výročka

Českým zimním krasem

9. 1. 2016

003.jpgPochod Českým zimním krasem připravil již po patnácté KČT odbor  Třemošná a AS Plzeň za účasti 376 pochodníků. Do Berouna se nás z Nepomuku vypravilo osm. Rychlíky jely na minutu, po registraci na nádraží v Berouně jsme došli na náměstí k soše sv.Jana Nepomuckého a odtud to již bylo stoupáním až na rozhlednu Děd. Pak jsme se klouzali druhou stranou zpět do cíle v pivovárku U Berounského medvěda. Pamětní list za ujití 11 km, razítka a dobrý oběd. Cesta domů utekla docela rychle za spokojenosti celé naší výpravy.

Podívejte se na fotografie od Václava    http://slapetak.rajce.idnes.cz/Ceskym_zimnim_krasem_2016/

Poděkování 2015

6. 1. 2016

Fotogalerie " Kde jsem potkal Jana Nepomuckého " na stránkách Klubu českých turistů v Nepomuku je již od roku 2010.V roce 2015 do této galerie bylo vloženo 1479 fotografií od 138 fotografů. Celkem již obsahuje 5814 obrázků soch, kostelů, kapliček, oltářů, obrazů, sošek z kostelů a muzeí z naší vlasti a ze zahraničí. Poděkování patří všem těm, kteří nám zaslali nebo vložili obrázky do alb.V roce 2016 pokračujeme s dalším vkládáním obrázků do této galerie. Nezapomeňte nám poslat fotografie a napsat místo, odkud fotografie pochází, popřípadě i kraj. Nemusíte prověřovat, zda fotografie je již v galerii nebo není. Fotografie nebo odkaz na album zašlete na  mail: miradv@centrum.cz nebo na kctnepomuk@seznam.cz .

Děkuji Z. Rédrovi za pomoc při vytváření této galerie.

odkaz na prezentaci:  http://nepomuk.pionyr.cz/upload/stahnout/2015/svjn2016.pps

Novoroční špacír 2016

1. 1. 2016

1610001.jpgJak na Nový rok, tak po celý rok. Toto předsevzetí si dali  již po třinácté nepomučtí turisté a připravili Novoroční špacír kolem Zelené hory. Na kruháči u Sokolovny se sešlo 62 pochodníků, kteří si přišli s námi projít trošku zasněženou krajinou. Po přání a novoročním přípitku jsme splnili i čtvrtý bod čtyřlístku a to přispět na zajištění aktivit pro zdravotně postižené. Naše procházka vedla  na Vinici, Oborou, na Přesanické náměstí, hříbitov, nový kruháč a na náměstí v Nepomuku. Kdo chtěl využil možnosti posedět a povídat si v restauraci U Zeleného stromu. Přejeme všem úspěšné vykročení do roku 2016.

Turistické přáníčko

27. 12. 2015

Vánoční okolo Plzně

26. 12. 2015

151366.jpgNa Štěpána jsme se vypravili na Vánoční pochod okolo Plzně, který připravil Odbor turistiky Aktivní stáří Plzeň. Po odstartování z hlavního nádraží ČD v Plzni jsme šli trasu 14 km.  Okolo Ježíška, při řece Radbuze, Doudlevce, přes Výsluní, kolem Borské přehrady do cíle v restauraci u Švejka na Borech. Bylo nádherné sluníčkové počasí, pěkně se šlapalo a v cíli kromě diplomu byl asi i poslední letošní smažák.

Odkaz na foto od Václava:    http://slapetak.rajce.idnes.cz/Vanocni_pochod

Poslední šlápota 2015

20. 12. 2015

tu23.jpgPoslední společné vyšlápnutí turistů v Nepomuku bylo na trase kruháč u Sokolovny, jezírko pod Knárovkou, stezka Helenka, okolo Obrety do Třebčic , zastavení u rybníčku Florián, Mileč a už byl vidět náš další nový kruháč v Nepomuku. Závěrečné posezení se konalo na Fotbal klubu. Alena s Helenou připravily pro pochodníky vánoční dárečky. S přáním dalších našlapatých kilometrů ve zdraví jsme se rozešli a někdo také i odjel. Příště se sejdeme na Novoroční špacíru.

« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75