Jdi na obsah Jdi na menu

Zprávičky

Příspěvky

Ukliďme svět

20. 4. 2012

Ahojky, zdravím všechny kamarádky a kamarády,
dneska jsem byla pochválena, resp. Klub turistů byl pochválen panem starostou i panem Kroupou z Českého svazu ochránců přírody za vzornou spolupráci a příkladnou pomoc, při pořádání jarního úklidu ( my na Lipáku) v rámci dnešní akce Ukliďme svět.  Oba byli překvapeni jaké množství " bordelu " na tak malém prostoru se mohlo nalézt. A tak i já se připojuji svým poděkováním všem, kteří se akce zúčastnili, hlavně pak Mirkovi Dvořáků, který přišel na ten bezva nápad přendat brigádu  na pátek takže jsme mohli i my přispět  ke zdaru celé akce -  předsedkyně odboru H.Sedláčková

Jarní setkání turistů

15. 4. 2012

Jarní setkání turistů se uskutečnilo v neděli 15.4.2012 v Újezdu nade Mží.  11. ročník setkání zajišťoval Klub Českých turistů Plzeň-Bolevec . Zastoupení z Nepomuku bylo v sedmi členné výpravě. Přes den se déšť nad námi slitoval a po celou dobu pochodu ani nekáplo, až zase večer, tak se výlet vydařil. Šli jsme z nádraží /ze stanice/ Plešnice na hráz přehrady, pak po služební lávce jsme překonali řeku, kolem Žižkova dubu  a do zámku v Újezdu jsme prošli kolem chovné stanice samojedů. Z Újezdu zpět přes lávku a přes zříceninu hradu Buben, kde dosud bydlí loupežníci, na stanici Plešnice. Fotky a zprávičku nám poslal Venca Linhart.

Další fotky naleznete zde

Apriliáda v Plzni

1. 4. 2012

Parta nepomuckých turistů se vypravila 1.dubna na Apriliádu do Plzně. Součásti této akce byl i turistický pochod. Putovali po 10 km trase přes Radčice, se zastávkou v zoologické zahradě. Kilometrovkou došly zpátky na náměstí Republiky, kde se zúčastnili kulturního programu apriliády. Prohledněte si obrázky V.Linharta

Jarní vycházka na Poustevnu

25. 3. 2012

Klub českých turistů v Nepomuku připravil na nedělní odpoledne turistickou vycházku. Trasa vedla pod Zelenou Horou, přes Klášter na Dubeč, do Prádla a na Skalici jinak se zde říká na Poustevně. Poustevníka jsme nezastihli , ale byla pro nás připraven vynikající perník. Zpáteční cesta do Nepomuku rychle utekla. Červený most a náměstí s posezením na terase. Zmrzlinu si zasloužili zejména ti nejmenší pochodníci  z oddílu pionýra, kteří zvládli 12 km trasu za čtyři hodiny. Vycházky se zúčastnilo 27 turistů. Podívejte se na fotografie z vycházky.

Plzeňská šlapka

17. 3. 2012

Šest členů našeho odboru turistiky se zúčastnilo 14.ročníku turistického pochodu Plzeňská šlapka, kterou připravil odbor KČT Bolevec .Absolvovali 24 kilometrovou trasu. Nádherné počasí a příjemný pochod v okolí boleveckých rybníků a vrchů Krkavec a Chlum. Podívejte se na fotografie.

Beseda o turistické olympiádě 2011 v Turecku

14. 3. 2012

Konečně jsme si našli čas, aby nám naše účastnice  turistické olympiády  Olina a Helena řekly svoje zážitky z této velké turistické akce. Olympiáda IVV 2011 se konala v Antalyi ,Turecku v říjnu 2011. Z Prahy odjely dva autobusy turistů z celého Česka směr Maďarsko, Srbsko, Turecko. Na besedě jsme promítli víc jak pětset obrázků z šestnácti denní cesty a pobytu olympioniků.Turecko není jen zašlá sláva mocných sultánu. Je zemí opředenou mýty s tisíciletou historií. Pobřeží Malé Asie voní antikou. Viděli jsme zachovalá starověká města, bájnou Tróju, zázrak přírody Pamukkale, do nebe se tyčící minarety, středomořskou přírodu a moře, úchvatné hory, skalní podzemní města, všudy přítomný islám, orientální bazary. Slyšeli jsme i zážitky přímo z olympiády a jejich turistických tras. Podívejte se na obrázky z besedy a z cesty od Oliny Sedláčkové.

Hornobřízský puchýř

10. 3. 2012

Pionýrská skupina Horní Bříza ve spolupráci s odborem KČT TJ Tatran Třemošná připravila ve dnech 9. – 11.3.2012 již 24.ročník Hornobřízského puchýře. Turisté z Nepomuku se vypravili do Horní Břízy v sobotu 10.3.2012 a zařadili se mezi pětistovku spokojených pochodníků. Start a cíl byl Masarykově škole a trasa pochodu vedla okolím Horní Břízy. Počasí bylo to správné turistické sluníčko a taky pod mrakem. Nejvíc mokra a bláta bylo u první kontroly „ Na suchém paloučku“. V cíli pochodu na nás čekal účastnický list, nová vzitka, odznak za počet pochodů. Podívejte se na obrázky od Václava Linharta.

Za posledním puchýřem 2012

12. 2. 2012

Letos proběhne puchýř v Plzni ve dnech 16. - 18. listopadu 2012

na stránkách http://www.puchyr2012.cz/ se můžete seznámit s naplánovanými akcemi a případně se i přihlásit.

Kouzlo zimního lesa

11. 2. 2012

Akce KČT TJ Baník Líně

11. února 2012 se nepomučtí turisté v Hořovicích zúčastnili akce pořádané odborem Líně "Kouzlo zimního lesa". Počasí nám dopřálo obdivovat zimu při -15°C, mráz však turisty neodradil. Fotky naleznete ve fotogalerii Akce 2012 ve složce Kouzlo zimního lesa.

Praha a Muzeum Karlova mostu

14. 1. 2012

V sobotu 14.ledna 2012 v Nepomuku po páteční sněhové vánici bylo už zase azurově a sluníčko svítilo i v Praze. Moc se nás na nádraží nesešlo a tak jsme se vypravili jenom ve čtyrech. V Praze naše cesta z hlavního nádraží přes Staroměstské náměstí nás přivedla do Muzea Karlova mostu . Zde byla výstava Betlémů tří století. Bylo zde vystaveno asi 200 betlémů různých velikosti a materiálů. Moc pěkné. Mohli jsme se rovněž seznámit s historií Karlova mostu a také jsme zde potkali sv.Jana Nepomuckého. Součástí vstupného a programu byla také plavba vytápěnou lodí Pražskými Benátkami. Svařák, příjemná kapitánka lodi a zajímavý výklad. Naše procházka pak pokračovala přes Karlům most se zastavení u našeho rodáka sv.Jana Nepomuckého, Nerudovou ulicí k Loretě a na Pražský hrad. Po Starých zámeckých schodech a přes Mánesův most jsme se došli kolem třetí hodiny do restaurace U Dvou koček, kde jsme si dali konečně oběd. Podívejte se na fotografie. *MD

« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74